Ana SayfaOfis Taşıma

Ofis Taşıma

Güven Taşıyoruz.

Taşınmak istiyorsunuz ama kafanızda onlarca soru var ve tedirginsiniz. Hepsini biliyoruz ve sizin için taşınmayı kabus olmaktan çıkarıyoruz.

Ofislerin eşyalarının taşınması ve yerleştirilmesi konusunda harcanan zamanın az olmasına özen gösterilir. Çünkü kısa süre içinde yeniden kullanılır duruma gelmesi için profesyonel bir şekilde hizmet alınmasına ihtiyaç duyulur. Ofis taşıma ihtiyaçlarınız için de firmamızdan yardım alma şansınız vardır. Bundan dolayı sadece iletişime geçmeniz ve gereken bilgileri vermeniz gerekir.

Taşıma işlemlerinizin nasıl ilerleyeceği, maliyeti, taşınması ve sigortası noktasında da bilgi alabilirsiniz. Elemanlarımız alanında eğitimli ve tecrübeli olduklarından dolayı bu konuda size eksik herhangi bir detay kalmayacak şekilde bilgi verirler. Ofisinizin mümkün olan en kısa süre içinde, memnun kalmanız sağlanarak ve en uygun maliyetler kapsamında taşınmasına ön ayak oluyoruz.

Ofis Taşıma Konusundaki Hizmetlerimiz

İletişime geçtiğiniz çalışanlarımız gereken bilgilerinizi aldıktan sonra hemen keşif ekibimiz ile iletişime geçmenize olanak tanırlar.

Ardından:

  • Gereken bilgiler ışığında maliyet çıkarılır.
  • Yerinde inceleme yapılır.
  • Taşıma yapılacak olan ürünlerin içinde kırılma durumu olanların çoğunluğu belirlenir.
  • Asansör gerekli olup olmadığına bakılır.

Bunların değerlendirilmesinin hemen sonra ofis taşıma noktasında ihtiyacınız olan tüm adımlar hakkında bilgi sahibi olursunuz.

Eşyalarınızın Taşınması ve Korunması

Firma olarak ofis taşıma hizmetimizden yararlanmaya karar verdiğinizde size verilen tarihte eşyaların paketlenmesine başlanır. Demonte hale getirilmesi gereken eşyaların tamamı elde geçirilir. Kırılma olasılığı yüksek olanlar için elemanlarımız özel şekilde paketleme yapacaklardır. İşlemlerin tamamını sigortalı bir şekilde gerçekleştiriyoruz.

Eşyalarınızın tamamını bu alanda eğitim almış olan ekibimiz taşınmak üzere araçlara ulaştırırlar. Eşyaların taşınması için uygun olan araçların seçilmesine de önem veriyoruz. Ofis malzemelerinizin içinde taşıdığı verilerden dolayı önemli olduğunu bilerek taşıma işlemlerinizi yapıyoruz. Verilen adrese ulaştırmak için hemen harekete geçiliyor.

Eşyaların Yerleştirilmesi ve Kurulumu

Demonte hale getirilen eşyaların yerleştirilmesi ve yeniden kurulum yapılması için hemen elemanlarımız arasında dağılım yapıyoruz. Bu konuda bilgi, belge ve tecrübesi olan elemanlarımız olmasından dolayı kısa süre içinde eşyalar yerine taşınır. Elemanlarımız kurulumlarını da gerçekleştirdikten hemen sonra gereken onay ve teslim evraklarını imzalatırlar.
Bu sayede sorunsuz, sigortalı ve memnun kalmanız için titizlikle çalışılan bir hizmet almış olursunuz. Uzun yıllara dayanan tecrübelerimizden dolayı dikkat edilmesi gereken tüm detaylara önem verilerek işlemleri gerçekleştiriyoruz.

Ofisinizin Eşyalarının Sigortalanması

Ofisinizin yer değiştirmesi konusunda talep ettiğiniz bu hizmet için malzemelerin dikkatle taşınması gerektiğini biliyoruz. Bundan dolayı da sigortaların kapsamlarını buna uygun olacak şekilde dikkatlice değerlendiriyoruz. Elemanlarımızın da aynı hassasiyeti gösterdiklerinden emin olarak çalışmaları konusunda dikkatli davranıyoruz.
Sigortalı ve garantili bir şekilde taşınan ofis malzemeleriniz aynı düzende ve hızda yeniden kuruluyor. Zaman kaybetmeden hemen ofisinizde çalışmalarınıza devam edebilirsiniz. Bu konuda desteğe ihtiyacınız olduğunda mutlaka firmamızdan bir çalışanımızla görüşmeniz ve bilgi almanız önerilir. Olabilen en iyi fiyatlar ile en iyi hizmeti sunmayı amaçladığımızdan dolayı değerlendirmelisiniz.

Bizi en güncel olarak instagram sayfamızdan takip edebilirsiniz.

Blog sayfamızda nakliyat ile ilgili çeşitli makaleler bulabilirsiniz.

ofis taşıma

Ofis Nakliye Süreçleri

Ücretsiz Ekspertiz

Uzman ekibimiz öncelikle taşınacak olan eşyaların analizini yapar ardından nakliye işleminde kullanılacak olan araç seçiminden eşyalarınızda kullanılacak ambalajlara kadar detaylı planlama yapar. Fiyat teklifini size sunar.

Sigorta ve Sözleşme

Planlama ve fiyatta anlaşıldıktan sonra sözleşme yapılır. Tüm detaylar ve müşteriyle konuşulan tüm hususlar nakliyat sözleşmesinde yer alır. “Sigortalı Nakliyat” hizmeti sayesinde istenmeyen kazalara karşı eşyalarınız sigortalanır.

Ambalaj ve Paketleme

Ceketinizi ve özel eşyalarınızı alıp gidebilirsiniz. Nakliye sürecinde eşyaların güvenli ve hasarsız bir şekilde taşınması için paketleme aşaması önemlidir. Kaliteli ve hijyenik paketlerin kullanılmasına Boss Nakliyat olarak büyük önem gösteriyoruz.

Nakliye Süreci

İşyerinizde paketlenen eşyalarınız özenle araca yüklenir ve yeni evinize doğru yola çıkar. Yeni evinize varıldığında önce eviniz analiz edilir ve taşıma planlaması yapılır.

Eşyaların Taşınması

Yeni işyerinizde yaptığımız araştırmalar neticesinde taşıma planı yapıldıktan sonra, eşyalarınız yine büyük bir titizlikle evinize taşınması gerçekleştirilir.

Eşyaların Yerleştirilmesi

Sizin eşliğinizde yeni işyerinize taşıdığımız eşyaların ambalajlarının çıkartılması ve ilgili yerlere yerleştirmesi işlemini yaparız. Böylece nakliye süreci tamamlanmış olur.